Klachtenprocedure
Bij DNO Media hechten we veel waarde aan transparante en zorgvuldige berichtgeving. Heeft u een klacht over onze content? Dan horen wij dat graag. U kunt uw klacht bij voorkeur per e-mail sturen naar: klachten@dnomedia.nl. Stuurt u de klacht liever per post, dan kan dat naar onderstaand adres:
DNO Media
t.a.v. Klachtenafhandeling
Postbus 8
7920AA Zuidwolde
Behandeling van uw klacht
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u binnen 5 werkdagen een bevestiging. Wij starten vervolgens een intern onderzoek en streven ernaar om uw klacht volledig af te handelen binnen één maand. Ook als we geen oplossing kunnen bieden, stellen we u daarvan op de hoogte.
Uw e-mail of brief dient minimaal de volgende informatie te bevatten:
-
Een duidelijke omschrijving van het nieuwsbericht, artikel of item waar de klacht over gaat. Bij radio- of tv-items graag ook de uitzenddatum en het tijdstip vermelden.
-
Een onderbouwing van uw klacht.
-
Een duidelijke omschrijving van de door u gewenste oplossing.
Tijdens het onderzoek houden wij u actief op de hoogte van de voortgang.
Niet tevreden over de afhandeling?
Bent u het niet eens met onze reactie of oplossing? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Raad voor de Journalistiek. Deze onafhankelijke instantie beoordeelt maandelijks of journalistieke gedragingen in overeenstemming zijn met de geldende normen.
In urgente gevallen kunt u verzoeken om een versnelde behandeling van uw klacht.
Contactgegevens Raad voor de Journalistiek:
Raad voor de Journalistiek
t.a.v. de secretaris
Postadres:
Raad voor de Journalistiek
Hogehilweg 6
1011CC Amsterdam
Vanaf 1 mei 2025 nieuwe adres op dezelfde locatie:
Hobaostraat 8
1011CZ Amsterdam
E-mail: raad@rvdj.nl
Meer informatie: www.rvdj.nl