Zelfs nu het pand van Wegrestaurant De Raket in Rogat grotendeels is gestript, het dak deels verdwenen is en bouwvakkers af en aan lopen, voelt het binnen volgens eigenaar Jan Hup nog altijd hetzelfde. “Het blijft gewoon De Raket.” Buiten oogt het pand nog als een bouwplaats, binnen zitten chauffeurs, vaste gasten en buurtbewoners alsof […]